Interaktivní 3D vizualizace a její použití při tvorbě webových aplikací – Dominik Janíček
Dominik Janíček
Bakalářská práce
Interaktivní 3D vizualizace a její použití při tvorbě webových aplikací
Interactive 3D Visualisation and Its Use in the Creation of Web Applications
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit uživatelskou příručku modulu Blend4Web, která by usnadnila práci případným zájemcům o tenhle modul. Dále vytvořit 3D aplikaci, včetně textur a ani-mací, běžící samostatně v prohlížeči na demonstraci vlastností tohoto modulu. Taktéž zjistit využití a omezení tohoto modulu. Výsledkem práce jsou dvě scény. Jedna jednoduchá, na prezentaci základních vlastností, a druhá složitější …víceAbstract:
The aim of this work is creating of user manual for Blend4Web module, which would fa-cilitate the work of potential candidates for this module. Next aim is creating of 3D appli-cation, including textures and animation, running separately in browser to demonstrate the properties of this module and also to check the usage and limitations of this module. The results of the work are two scenes. First scene …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2016
Zveřejnit od: 27. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janíček, Dominik. Interaktivní 3D vizualizace a její použití při tvorbě webových aplikací. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba aplikace na platformě Blender pro návrh horolezeckých cest na umělých a přírodních horolezeckých stěnách
Vojtěch Kovářík -
Integrace softwaru pro dekompozici svalů do aplikace Blender
Jan HEREŠ -
Návrh a vývoj 2D nástrojů pro Blender
Jan Holinka -
Aplikace CPTED metodiky v rámci vybraného objektu
Kamil Svačinka -
Vývoj 3D aplikací v prostředí Blender
Martin Opletal -
Blender Game Engine a jeho aplikace
Michael ŽÍDEK