Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu – Bc. Kateřina Hauptová
Bc. Kateřina Hauptová
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Sales promotion as a part of marketing communication in selected company. Focus on In-store marketing in local market
Abstract:
Hauptová Kateřina, Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na in-store marketing na lokálním trhu. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní, o. p. s. Práce pojednává o podpoře prodeje a in-store marketingu společnosti Samsung Electronics, s. r. o. Je zde přestavena skupina Samsung a dále Samsung Electronics, s. r. o. Práce se zaměřuje na …moreAbstract:
Hauptová Kateřina, Sales support as a tool of integrated marketing communication in selected company. Focused on in-store marketing in local market. Bachelor thesis. Vysoká škola finanční a správní, o. p. s. Thesis is dealing with sales support and in-store marketing of Samsung Electronics. Thesis presents Samsung group and its part Samsung Electronics. Thesis is focusing mainly on certain activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/iiqdt/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAUPTOVÁ, Kateřina. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ab1k1u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Michal Košťál -
Vliv značky mobilních telefonů na kupní chování spotřebitele
Alžběta Lauermannová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Cao Khanh Nguyen -
Nákupní chování spotřebitele v Jižní Koreji
Anna Sapelnikova -
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Michal Košťál -
Motivace a motivační program ve společnosti The LEGO Group
Kristýna Kankrlíková -
Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku
Gabriela Polanská