Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu – Bc. Kateřina Hauptová
Bc. Kateřina Hauptová
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Sales promotion as a part of marketing communication in selected company. Focus on In-store marketing in local market
Anotácia:
Hauptová Kateřina, Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na in-store marketing na lokálním trhu. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní, o. p. s. Práce pojednává o podpoře prodeje a in-store marketingu společnosti Samsung Electronics, s. r. o. Je zde přestavena skupina Samsung a dále Samsung Electronics, s. r. o. Práce se zaměřuje na …viacAbstract:
Hauptová Kateřina, Sales support as a tool of integrated marketing communication in selected company. Focused on in-store marketing in local market. Bachelor thesis. Vysoká škola finanční a správní, o. p. s. Thesis is dealing with sales support and in-store marketing of Samsung Electronics. Thesis presents Samsung group and its part Samsung Electronics. Thesis is focusing mainly on certain activities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iiqdt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAUPTOVÁ, Kateřina. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ab1k1u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Michal Košťál -
Vliv značky mobilních telefonů na kupní chování spotřebitele
Alžběta Lauermannová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Cao Khanh Nguyen -
Nákupní chování spotřebitele v Jižní Koreji
Anna Sapelnikova -
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Michal Košťál -
Motivace a motivační program ve společnosti The LEGO Group
Kristýna Kankrlíková -
Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku
Gabriela Polanská