Specifika vzdělávání žáků s ADHD/ADD na základních školách z pohledu pedagogů – Lucie Raková
Lucie Raková
Bakalářská práce
Specifika vzdělávání žáků s ADHD/ADD na základních školách z pohledu pedagogů
Educational Specifics of Primary School Pupils with ADHD from Teachers´ Point of View
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku syndromu ADHD (Attention Deficit Hyperaktivity Disorder - porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou) a ADD (Attention Deficit Disorder - porucha pozornosti bez hyperaktivity). Popisuje příčiny, projevy, dia-gnostiku syndromu ADHD/ADD a možné metody terapie. Zabývá se specifickými potře-bami dětí se syndromem ADHD/ADD. Zaměřuje se nejen na oblast výchovy …víceAbstract:
The bachelor's thesis is aimed at the problematics of the ADHD syndrome (Attention Defi-cit Hyperactivity Disorder) and ADD (Attention Deficit Disorder). It describes the reasons, manifestation, diagnostics of the ADHD/ADD syndrome and the possible methods of its therapy. It deals with the specific problems that the children with ADHD/ADD have. It is not only aimed at the field of education in a family …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Raková, Lucie. Specifika vzdělávání žáků s ADHD/ADD na základních školách z pohledu pedagogů. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výchovné přístupy rodičů a prarodičů k dítěti mladšího školního věku ve vícegenerační rodině
Anna Pikartová -
Inovativní výchovné přístupy k předškolním dětem v rámci primární logopedické prevence
Karolína ČEMANOVÁ -
Postoje učitelů křesťanských ZŠ k jejich práci a k místu školy ve společnosti
Nina KAČÍROVÁ -
Výchovné přístupy rodičů k dítěti se zdravotním postižením
Kristýna Bucháčková -
Výchovně terapeutické přístupy k drogově závislým matkám v terapeutické komunitě Karlov
Petra Chalupová -
Výchovně vzdělávací přístupy k ústavní a ochranné výchově mladistvých
Jaromír Trávníček -
Výchovné přístupy rodičů ve vztahu k sebepojetí školní úspěšnosti žáků
Tereza Vychopňová -
Rodičovský styl výchovy versus podpora aktivního přístupu k životu
Martin Halenka