Vliv digitálního prostředí na nákupní rozhodování spotřebitelů – Petra Jarolímková
Petra Jarolímková
Bachelor's thesis
Vliv digitálního prostředí na nákupní rozhodování spotřebitelů
The Impact of the Digital Environment on Consumer Buying Decisions
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma Vliv digitálního prostředí na nákupní rozhodování spotřebitelů je zaměřena na rysy chování, které spotřebitele k jejich rozhodnutí o nákupu vedou. Tyto rysy jsou velmi rozmanité. Podle nich je pak rozlišeno vícero typologií spotřebitele, nimiž se zabývá teoretická část práce. Na spotřební chování a následné rozhodování nakupujícího subjektu má vliv spousta faktorů. Tato …moreAbstract:
This bachelor thesis named The Impact of the Digital Environment on Consumer Buying Decisions is focused on the behavioral features that lead consumers to their purchasing decisions. These features are very diverse. According to them, a number of consumer typologies are differentiated by the theoretical part of the thesis. Many factors influence consumer behavior and the buyer's decision-making. This …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAROLÍMKOVÁ, Petra. \textit{Vliv digitálního prostředí na nákupní rozhodování spotřebitelů}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/abbwg3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní rozhodování
Lucie Heřmánková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín
Jakub CHLEBORÁD -
Vliv principů nedostatku jako marketingových taktik na nákupní rozhodování mladé generace v kontextu e-commerce
Nikol Brotánková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights