Vliv digitálního prostředí na nákupní rozhodování spotřebitelů – Petra Jarolímková
Petra Jarolímková
Bakalářská práce
Vliv digitálního prostředí na nákupní rozhodování spotřebitelů
The Impact of the Digital Environment on Consumer Buying Decisions
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma Vliv digitálního prostředí na nákupní rozhodování spotřebitelů je zaměřena na rysy chování, které spotřebitele k jejich rozhodnutí o nákupu vedou. Tyto rysy jsou velmi rozmanité. Podle nich je pak rozlišeno vícero typologií spotřebitele, nimiž se zabývá teoretická část práce. Na spotřební chování a následné rozhodování nakupujícího subjektu má vliv spousta faktorů. Tato …víceAbstract:
This bachelor thesis named The Impact of the Digital Environment on Consumer Buying Decisions is focused on the behavioral features that lead consumers to their purchasing decisions. These features are very diverse. According to them, a number of consumer typologies are differentiated by the theoretical part of the thesis. Many factors influence consumer behavior and the buyer's decision-making. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní rozhodování
Lucie Heřmánková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování spotřebitelů vybraných druhů potravin ve městě Děčín
Jakub CHLEBORÁD -
Vliv principů nedostatku jako marketingových taktik na nákupní rozhodování mladé generace v kontextu e-commerce
Nikol Brotánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva