Lucie Andrlíková

Bakalářská práce

Prvky lidového umění v reklamě

Folk art Elements in Advertising
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, zda jsou prvky lidové tvorby ve vybraných reklamách použity adekvátním způsobem a také, jestli jsou prvky užity odpovídajícím způsobem vůči produktu. V neposlední řadě je cílem zjistit, zda produkt podporují. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda formou rozhovorů, která dovolila lepšímu porozumění a hlubšímu pochopení. V teoretické části se nachází základní …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to find out whether the elements of folk art are used in selected advertisements in an adequate way and also whether the elements are used in an appropriate way for the product. Last but not least, the goal is to find out if they support the product. A qualitative method in the form of interviews was chosen for the research, which allowed for a better understanding …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Andrlíková, Lucie. Prvky lidového umění v reklamě. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe