Návrh marketingové strategie pro fitness centrum Studio Be Free – Petr Víceník
Petr Víceník
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro fitness centrum Studio Be Free
Suggestion of marketing strategy for fitness centre Studio Be Free
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie pro Studio Be Free, což je fitness centrum v Uherském Brodě. Návrh nové strategie by měl vést ke zvýšení počtu zákazníků, zvýšení tržeb a upevnění si své pozice na trhu. Teoretická část je zaměřena na literární rešerši, ve které jsou vysvětleny pojmy, které jsou následně použity ve vlastní práci. V první části vlastní práce jsou uvedeny obecné …víceAbstract:
The Bachelor thesis is aim at a suggestion of marketing strategy for Studio Be Free, which is a fitness centre in Uherský Brod. This suggestion of new marketing strategy should maintain to higher amount of new customers, increase a revenues and fixing your position at market. The theoretical part contains theoretical interpretation in general and important marketing definitions, which are applied in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Procházková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha
Název
Vložil
Vloženo
Práva