Reklama na trhu piva v České republice – Ladislav Hladný
Ladislav Hladný
Bakalářská práce
Reklama na trhu piva v České republice
The beer market advertising in the Czech Republic
Anotace:
Hladný L. Reklama na trhu piva v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Tato bakalářská práce se zabývá reklamou na trhu piva v České republice. Teoretická část práce se zaměřuje na chování spotřebitele, marketingový a komunikační mix a reklamu - konkrétně reklamní média, vytváření a přípravy reklamních kampaní a strategií, efektivní reklamu a její regulací. Vlastní …víceAbstract:
Hladný L., The beer market advertising in the Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2017.This bachelor thesis deals with the beer market advertising in the Czech Republic. The theoretical part focuses on consumer behaviour, marketing and communication mix and advertising - specifically advertising media, creating and preparing the advertising campaigns and strategies, effective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Slováčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Reklama na pivo a vliv na společnost
Jitka Hergetová -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jindřich BENKO -
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jana ZEMÁNKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva