Markéta Schneiderová
Bachelor's thesis
Etiketa odívání v České republice
Etiquette of clothing in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zmapovat povědomí obyvatel České republiky všech věkových kategorií o etiketě odívání. Práce vysvětluje základní pojmy, které se etikety odívání týkají a vysvětluje důležitost vhodného odívání. Práce zjišťuje, zda je pro české občany oblékání důležité, jak etiketu dodržují, dbají na pravidla slušného chování a ověřuje hloubku jejich znalostí o etiketě odívání. K tomu …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to pursue the awareness of the Czech population of all ages about the clothing etiquette. Secondly the thesis explains the basic concepts which are related to clothing etiquette and describes the importance of appropriate clothing. The thesis also ascertains whether the dressing is important for Czech citizens, how they observe the rules of etiquette, how the Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Hana Štočková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Schneiderová, Markéta. Etiketa odívání v České republice. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Textile EngineeringBachelor programme / field:
Textil / Textile marketing - textile marketing
Theses on a related topic
-
Společenská událost jako marketingový nástroj v mezifiremním prostředí
Kateřina Nevečeřalová -
Návrh opatření pro hromadnou společenskou událost
Martina Ňuksová -
Málotřídní škola jako kulturní a společenský fenomén v obci
Kateřina Lacinová -
Chronologie významných společenských událostí ve středoevropském prostoru ve světle variability klimatu
Barbora Špinarová -
Problematika organizování kulturně-společenských událostí se zaměřením na festivaly hráčské subkultury
Tereza Kamenská -
Komplexní průzkum práce v oděvním trhu.
Sára Zvoníčková -
Indonéská vosková batika na českém trhu
Sarah Adnanová -
Módny priemysel Španielska na českom trhu
Andrea Babicová