Bc. Anna Esina

Diplomová práce

Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)

Investing in Social Position as a Thematization of Marketing Communication in the Field of Fashion( Experimental Probe, a Set of Case Studies)
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku využití tematizací s akcentem na poziční investování v marketingové komunikaci obecně a specificky pak v oboru fashion marketing. Práce vychází z teoretických problematik oboru marketingová komunikace, ekonomie, sociologie a dalších. Badatelským zadáním pak bylo shromáždit relevantní kazuistiky z marketingové praxe a na jejich základě a na základě vlastního …více
Abstract:
This thesis is focused on the use of a subject of discussion with an emphasis on positional investing in marketing communications in general and specifically in the field of fashion marketing. Based on theoretical problems in field of marketing communications, economics, sociology, and others. Scholarly typing then was to gather relevant case studies from marketing practice and on that basis and on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní