Vliv sociálních sítí na jedince – Bc. Vendula Dlapová
Bc. Vendula Dlapová
Bakalářská práce
Vliv sociálních sítí na jedince
The impact of social networks on individuals
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice vlivu sociálních sítí na jedince. Na začátku práce jsou popsány sociální sítě, jejich historie, druhy, pozitivní a negativní stránky a nejznámější sociální sítě. U jednotlivých sítí je více rozebrán jejich detailní popis, význam, funkce a aplikace. Další část je zaměřena na problémy spojené s využíváním sociálních sítí, jsou rozlišeny vlivy sítí na děti a mladistvé …víceAbstract:
Diploma thesis „The impact of social networks on individuals“ deals with the issue of the impact of social networks on individuals. The beginning of the work describes social networks and their history, basic division, positive and negative aspects and the most famous social networks. Each network has detailed description, meaning, function and applications. The next section is focused on problems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g74i9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
- Oponent: PhDr. Jan Válek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
On-line vztahy dospívajících uživatelů Facebooku a jejich dopad na sociální prostředí
Anna Báborová -
Mezilidské vztahy a komunikace v protředí sociálních sítí
Michael Pivrnec -
Mezilidské vztahy a komunikace ve virtuálním prostředí.
Filip HAJNA -
Bezpečnost na sociálních sítích
Petra Malá -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná