Vnímání značky zaměstnavatele absolventy IT oborů v Moravskoslezském kraji – Eliška Strakošová
Eliška Strakošová
Bakalářská práce
Vnímání značky zaměstnavatele absolventy IT oborů v Moravskoslezském kraji
Perception of the employer brand by IT graduates of IT field in the Moravian-Silesian Region.
Anotace:
Hlavním cílem této práce je implementovat nabyté poznatky o preferencích studentů a absolventů IT oborů v Moravskoslezském kraji na budování Employer Brandu společnosti Shopsys s.r.o. V první části této práce bude představena společnost Shopsys s.r.o. a bude provedena analýza Employer Brandu dané společnosti, ke které pomůže i dotazníkové šetření mezi zaměstnanci společnosti Shopsys s.r.o. ohledně …víceAbstract:
The main goal of this work is to implement the acquired knowledge about the preferences of students and graduates of IT field in the Moravian-Silesian Region for the construction of the Shopsys s.r.o. Employer Brand. In the first part of this work Shopsys s.r.o. will be introduce and their Employer Brand will be analysed too. For this needs will help also questionnaire survey among employees of Shopsys …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70039
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: Marek Stříteský
- Oponent: Lukáš Havlásek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70039
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Employee Attraction: impact of employer brand image and selection process on attractiveness of potential employers
Karmela Yelemessova -
Atraktivita zaměstnavatele
Jan Falc -
Odměňování a atraktivita zaměstnavatele
Klára Dlasková -
Atraktivita zaměstnavatele pohledem jednotlivých generací
Monika Vondráčková -
Atraktivita firem velké čtyřky a obdobných konzultačních firem pohledem studentů a absolventů VŠ
Klára Šlingrová -
Atraktivita zaměstnavatele
Daniela Dufková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Posouzení atraktivity zaměstnavatele BENZINA Orlen
Jiří Šťastný