Vnímání značky zaměstnavatele absolventy IT oborů v Moravskoslezském kraji – Eliška Strakošová
Eliška Strakošová
Bachelor's thesis
Vnímání značky zaměstnavatele absolventy IT oborů v Moravskoslezském kraji
Perception of the employer brand by IT graduates of IT field in the Moravian-Silesian Region.
Abstract:
Hlavním cílem této práce je implementovat nabyté poznatky o preferencích studentů a absolventů IT oborů v Moravskoslezském kraji na budování Employer Brandu společnosti Shopsys s.r.o. V první části této práce bude představena společnost Shopsys s.r.o. a bude provedena analýza Employer Brandu dané společnosti, ke které pomůže i dotazníkové šetření mezi zaměstnanci společnosti Shopsys s.r.o. ohledně …moreAbstract:
The main goal of this work is to implement the acquired knowledge about the preferences of students and graduates of IT field in the Moravian-Silesian Region for the construction of the Shopsys s.r.o. Employer Brand. In the first part of this work Shopsys s.r.o. will be introduce and their Employer Brand will be analysed too. For this needs will help also questionnaire survey among employees of Shopsys …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70039
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: Marek Stříteský
- Reader: Lukáš Havlásek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70039
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Employee Attraction: impact of employer brand image and selection process on attractiveness of potential employers
Karmela Yelemessova -
Atraktivita zaměstnavatele
Jan Falc -
Atraktivita zaměstnavatele pohledem jednotlivých generací
Monika Vondráčková -
Odměňování a atraktivita zaměstnavatele
Klára Dlasková -
Atraktivita firem velké čtyřky a obdobných konzultačních firem pohledem studentů a absolventů VŠ
Klára Šlingrová -
Atraktivita zaměstnavatele
Daniela Dufková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Posouzení atraktivity zaměstnavatele BENZINA Orlen
Jiří Šťastný