Eliška Strakošová

Bachelor's thesis

Vnímání značky zaměstnavatele absolventy IT oborů v Moravskoslezském kraji

Perception of the employer brand by IT graduates of IT field in the Moravian-Silesian Region.
Abstract:
Hlavním cílem této práce je implementovat nabyté poznatky o preferencích studentů a absolventů IT oborů v Moravskoslezském kraji na budování Employer Brandu společnosti Shopsys s.r.o. V první části této práce bude představena společnost Shopsys s.r.o. a bude provedena analýza Employer Brandu dané společnosti, ke které pomůže i dotazníkové šetření mezi zaměstnanci společnosti Shopsys s.r.o. ohledně …more
Abstract:
The main goal of this work is to implement the acquired knowledge about the preferences of students and graduates of IT field in the Moravian-Silesian Region for the construction of the Shopsys s.r.o. Employer Brand. In the first part of this work Shopsys s.r.o. will be introduce and their Employer Brand will be analysed too. For this needs will help also questionnaire survey among employees of Shopsys …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2017
  • Supervisor: Marek Stříteský
  • Reader: Lukáš Havlásek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70039