Eliška Strakošová

Bakalářská práce

Vnímání značky zaměstnavatele absolventy IT oborů v Moravskoslezském kraji

Perception of the employer brand by IT graduates of IT field in the Moravian-Silesian Region.
Anotace:
Hlavním cílem této práce je implementovat nabyté poznatky o preferencích studentů a absolventů IT oborů v Moravskoslezském kraji na budování Employer Brandu společnosti Shopsys s.r.o. V první části této práce bude představena společnost Shopsys s.r.o. a bude provedena analýza Employer Brandu dané společnosti, ke které pomůže i dotazníkové šetření mezi zaměstnanci společnosti Shopsys s.r.o. ohledně …více
Abstract:
The main goal of this work is to implement the acquired knowledge about the preferences of students and graduates of IT field in the Moravian-Silesian Region for the construction of the Shopsys s.r.o. Employer Brand. In the first part of this work Shopsys s.r.o. will be introduce and their Employer Brand will be analysed too. For this needs will help also questionnaire survey among employees of Shopsys …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
  • Vedoucí: Marek Stříteský
  • Oponent: Lukáš Havlásek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70039

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management