Tvorba třídního vzdělávacího programu ve třídě pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Barbora JEŽÍKOVÁ
Bc. Barbora JEŽÍKOVÁ
Bakalářská práce
Tvorba třídního vzdělávacího programu ve třídě pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Making a class education program in a classroom for children with special educational needs
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu třídního vzdělávacího programu ve třídě pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část popisuje dítě, dětství, základní potřeby dítěte, období předškolního věku. Dále se zabývá vzděláváním předškolního dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami. Charakterizuje vzdělávací programy pro předškolní vzdělávání. V praktické části jsou vymezeny hlavní …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on creating a classroom educational program in the classroom for children with special educational needs. The theoretical part describes the child, childhood, the child's basic needs, and the period of preschool age. It also deals with the education of a preschool child with special educational needs a characterizes educational programs for preschool education. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Adéla Hanáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JEŽÍKOVÁ, Barbora. \textit{Tvorba třídního vzdělávacího programu ve třídě pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/abvxep/.
Jak správně citovat práci
JEŽÍKOVÁ, Barbora. Tvorba třídního vzdělávacího programu ve třídě pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika / Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
TŘÍDNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM V MŠ
Hana LEITNEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva