Synergický efekt spolupráce minipivovarů – David Juránek
David Juránek
Diplomová práce
Synergický efekt spolupráce minipivovarů
Synergy effect of microbrewery co-opetition
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na coopetici mezi českými řemeslnými pivovary. Úče-lem studie je popis antecedentů, ze kterých coopetice minipivovarů v ČR vychází, procesy jakými se realizuje a výsledky, které přináší. Coopetice řemeslných pivovarů je v této práci popisována z úrovně přímých konkurentů, aktérů v hodnotovém řetězci i z perspektivy odvětví řemeslného pivovarnictví jako celku. Kvalitativní …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on co-opetition among Czech craft breweries. The purpose of the study is to describe the antecedents from which coopetice of microbreweries in the Czech Republic is based, the processes by which it is implemented and the results it brings. In this paper, the co-opetition of craft breweries is described from the level of direct competitors, actors in the value network and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90839
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2023
- Vedoucí: Stanislav Tripes
- Oponent: Jiří Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90839
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
A Multiple-Parallel-Text Approach to Biblical Translation. A Case Study of Galatians in English, Czech and Slovak
Lenka Havelková -
Value Creation in LBOs
Martin Jindřich -
Value Creation as The New Taxation Standard in The Global Digital Economy
Petr Vodák -
Comparison of Market Value Creation within Tesla Company and BYD Automobile Company
Yaoyao Guo -
Value Creation with Digital Twins: Conceptual Reference Frameworks and Case Study
Linard Dario Barth -
The Impact of Coopetition on Business Value Creation: Amazon Experience
Aghakhan Baghirli -
Corporate social responsibility as a factor in the creation of company value in Russia
Olga Chumakova -
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Klára Hanzlíková