Kateřina Drobná

Master's thesis

Analýza metrik zákaznické perspektivy ve společnosti Socialbakers a.s.

Analysis of customer perspective metrics of Balanced Scorecard in Socialbakers a.s.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím metrik zákaznické perspektivy systému Balanced Scorecard a řízením zákaznické oblasti ve společnosti Socialbakers a.s. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků zvolené problematiky. Druhá část práce obsahuje analýzu praktického využití metrik zákaznické perspektivy. Nejprve je popsán a zhodnocen současný stav měření a řízení v zákaznické oblasti …more
Abstract:
This thesis deals with application of the customer perspective from Balanced Scorecard and customer relationship management in the selected company Socialbakers a.s. First, this thesis studies theoretical basis of the chosen issue. The second part deals with practical use of customer perspective metrics. The current state of measurement and management in this area in Socialbakers a.s. is described …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 2. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 9. 2014
  • Supervisor: Ondřej Matyáš
  • Reader: Kateřina Langová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/43742