Kateřina Drobná

Master's thesis

Analýza metrik zákaznické perspektivy ve společnosti Socialbakers a.s.

Analysis of customer perspective metrics of Balanced Scorecard in Socialbakers a.s.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá využitím metrik zákaznické perspektivy systému Balanced Scorecard a řízením zákaznické oblasti ve společnosti Socialbakers a.s. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků zvolené problematiky. Druhá část práce obsahuje analýzu praktického využití metrik zákaznické perspektivy. Nejprve je popsán a zhodnocen současný stav měření a řízení v zákaznické oblasti …viac
Abstract:
This thesis deals with application of the customer perspective from Balanced Scorecard and customer relationship management in the selected company Socialbakers a.s. First, this thesis studies theoretical basis of the chosen issue. The second part deals with practical use of customer perspective metrics. The current state of measurement and management in this area in Socialbakers a.s. is described …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2014
  • Vedúci: Ondřej Matyáš
  • Oponent: Kateřina Langová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/43742