Aktivizující metody v hodině matematiky na druhém stupni základní školy – Bc. Lucie Schwarzová
Bc. Lucie Schwarzová
Bakalářská práce
Aktivizující metody v hodině matematiky na druhém stupni základní školy
Activating methods in Math at the second grade of primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využívání výukových metod konkrétně těmi aktivizujícími v hodině matematiky na druhém stupni základní školy. Tato práce obsahuje dvě hlavní části – teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje pojmy výukových metod a specifikuje aktivizující metody a jejich využití. V teoretické části je definovaná i motivace mezi učitelem a žákem a jak tato motivace může ovlivnit výuku …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the use of teaching methods specifi-cally by those activating in mathematics lessons at the second stage of primary school. This work contains two main parts - theoretical and practical. The theoretical part defines the concepts of teaching methods and specifies activat-ing methods and their use. The theoretical part also defines the motivation between teacher and student …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nn3a4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Létalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Přechod žáků z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka a učitele
Terezie Brzobohatá -
Didaktické zpracování tématu nahosemenné rostliny pro 2. stupeň základní školy
Diana Moravčíková -
Školní pokusy pro 2. stupeň základní školy k tématickému celku biologie rostlin
Kateřina Čermáková -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná