Bc. Jana Zelená
Master's thesis
Výběr média pro komunikační mix
Selection of media for communication mix
Abstract:
V této práci jsem se věnovala definování moderních postupů pro výběr médií pro komunikační mix, v závislosti na expanzi internetu, který je v současnosti rovnocenným marketingovým nástrojem. Zabývám se i tím, na kolik, technologický pokrok, ekonomická krize a přesycenost všudypřítomnou reklamou ovlivnila plánování komunikačních kampaní a jak můžeme hodnotit jejich úspěšnost s pomocí internetových aplikací …moreAbstract:
In this paper is devoted to defining modern procedures for the selection of media for communication mix, depending on the expansion of the internet which is currently equivalent marketing tool. I deal with it and how much technological progress, economic crisis and the saturation of the pervasive advertising influenced the planning of communication campaigns and how to evaluate their success with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dqia7/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Současné platformy české online hudební kritiky
Eva Gadhof -
Co nabízí čtenáři regionální online zpravodajství na webech brno.idnes.cz a rovnost.cz?
Barbora Lukšová -
Mediální zobrazení nebinárních osob v online prostředí
Jakub Marek NEDBAL -
Vybrané etické problémy administrace online diskusních fór
Irena Gažarová -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Klaudie Semelová -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Nikola Pavlíková