Bc. Jana Zelená

Master's thesis

Výběr média pro komunikační mix

Selection of media for communication mix
Abstract:
V této práci jsem se věnovala definování moderních postupů pro výběr médií pro komunikační mix, v závislosti na expanzi internetu, který je v současnosti rovnocenným marketingovým nástrojem. Zabývám se i tím, na kolik, technologický pokrok, ekonomická krize a přesycenost všudypřítomnou reklamou ovlivnila plánování komunikačních kampaní a jak můžeme hodnotit jejich úspěšnost s pomocí internetových aplikací …more
Abstract:
In this paper is devoted to defining modern procedures for the selection of media for communication mix, depending on the expansion of the internet which is currently equivalent marketing tool. I deal with it and how much technological progress, economic crisis and the saturation of the pervasive advertising influenced the planning of communication campaigns and how to evaluate their success with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní