Vliv sociálních sítí na chování a rozhodování uživatelů – Nela Machová
Nela Machová
Bachelor's thesis
Vliv sociálních sítí na chování a rozhodování uživatelů
The impact of social networks on user behaviour and decision-making
Anotácia:
Sociální sítě jsou dnes oblíbeným fenoménem nejenom u uživatelů, ale i u firem, které sociální sítě rádi využívají v rámci svojí marketingové propagace. Tato bakalářská práce se zabývá popisem sociálních sítí a analýzou jednoho z aspektů, který ovlivňuje chování uživatele v rozhodovacím procesu. Zkoumaným aspektem je četnost sdílení příspěvků na sociální platformě Instagram a vliv této frekvence na …viacAbstract:
Social networks are nowadays a popular phenomenon not only with users but also with companies that like to use social networks for their marketing promotion. This bachelor thesis deals with the description of social networks and the analysis of one of the aspects that influence the user's behaviour in the decision-making process. The aspect investigated is the frequency of sharing posts on the social …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92804
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
- Vedúci: Vilém Sklenák
- Oponent: Antonín Pavlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92804
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Informační média a služby
Práce na příbuzné téma
-
Motivace uživatelů mladších třiceti let pro sdílení soukromých informací na sociálních sítích
Valentina Dusíková -
Sdílení erotického obsahu na sociálních sítích
Oriana Laštovičková -
Postoj manželských párů ke sdílení fotografií dětí na sociálních sítích
Kateřina ZBOŘILOVÁ -
Motivace matek ke sdílení fotografií vlastních dětí na sociálních sítích
Veronika LAVIČKOVÁ -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
Veronika Linhartová