Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o. – Bc. Tomáš TICHÁČEK
Bc. Tomáš TICHÁČEK
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o.
Analyses of customer´s satisfaction of Unipro Ltd.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti Unipro spol. s r.o. a na tomto podkladě vypracovat soubor doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků. V teoretické část se věnuji problematice úlohy marketingu v moderní firmě, obecné spokojenosti zákazníků, marketingovému výzkumu a Event marketingu. V analytické, navazující části bakalářské práce, přibližuji profil společnosti …moreAbstract:
The aim of this bachelor{\crq}s work is to analysis customer{\crq}s satisfaction of Unipro Ltd. and suggests the ways for increasing customer{\crq}s satisfaction. In the theoretical part I engage of marketing in modern firm, common customer{\crq}s satisfaction, marketing research and Event marketing. In the practical part I describe the company Unipro Ltd. and occupy of customer{\crq}s satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Identifier:
7413
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2008
- Supervisor: Ing. Ivoš Novák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TICHÁČEK, Tomáš. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/acl9o8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TICHÁČEK, Tomáš. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 11. 2037
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla