Bc. Tomáš TICHÁČEK

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o.

Analyses of customer´s satisfaction of Unipro Ltd.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti Unipro spol. s r.o. a na tomto podkladě vypracovat soubor doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků. V teoretické část se věnuji problematice úlohy marketingu v moderní firmě, obecné spokojenosti zákazníků, marketingovému výzkumu a Event marketingu. V analytické, navazující části bakalářské práce, přibližuji profil společnosti …more
Abstract:
The aim of this bachelor{\crq}s work is to analysis customer{\crq}s satisfaction of Unipro Ltd. and suggests the ways for increasing customer{\crq}s satisfaction. In the theoretical part I engage of marketing in modern firm, common customer{\crq}s satisfaction, marketing research and Event marketing. In the practical part I describe the company Unipro Ltd. and occupy of customer{\crq}s satisfaction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Identifier: 7413

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2008
  • Supervisor: Ing. Ivoš Novák

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TICHÁČEK, Tomáš. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 11. 2037

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.