Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o. – Bc. Tomáš TICHÁČEK
Bc. Tomáš TICHÁČEK
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o.
Analyses of customer´s satisfaction of Unipro Ltd.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti Unipro spol. s r.o. a na tomto podkladě vypracovat soubor doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků. V teoretické část se věnuji problematice úlohy marketingu v moderní firmě, obecné spokojenosti zákazníků, marketingovému výzkumu a Event marketingu. V analytické, navazující části bakalářské práce, přibližuji profil společnosti …víceAbstract:
The aim of this bachelor{\crq}s work is to analysis customer{\crq}s satisfaction of Unipro Ltd. and suggests the ways for increasing customer{\crq}s satisfaction. In the theoretical part I engage of marketing in modern firm, common customer{\crq}s satisfaction, marketing research and Event marketing. In the practical part I describe the company Unipro Ltd. and occupy of customer{\crq}s satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor:
7413
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2008
- Vedoucí: Ing. Ivoš Novák
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TICHÁČEK, Tomáš. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 11. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla