Bc. Tomáš TICHÁČEK

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o.

Analyses of customer´s satisfaction of Unipro Ltd.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti Unipro spol. s r.o. a na tomto podkladě vypracovat soubor doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků. V teoretické část se věnuji problematice úlohy marketingu v moderní firmě, obecné spokojenosti zákazníků, marketingovému výzkumu a Event marketingu. V analytické, navazující části bakalářské práce, přibližuji profil společnosti …více
Abstract:
The aim of this bachelor{\crq}s work is to analysis customer{\crq}s satisfaction of Unipro Ltd. and suggests the ways for increasing customer{\crq}s satisfaction. In the theoretical part I engage of marketing in modern firm, common customer{\crq}s satisfaction, marketing research and Event marketing. In the practical part I describe the company Unipro Ltd. and occupy of customer{\crq}s satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor: 7413

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2008
  • Vedoucí: Ing. Ivoš Novák

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TICHÁČEK, Tomáš. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 11. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing