Marek Fišr

Bakalářská práce

Vizuální identita pivovaru

Visual Identity of Brewery
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vytvořit vizuální styl rodinného pivovaru na Vsetínsku. K tomu mi dopomohl především rozsáhlý průzkum vizuální komunikace minipivovarů, ale také rešerše různých oblastí propagace větších pivovarů České republiky.
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis was to create a visual style for a small brewery in the Vsetín region. To do this I needed to realise a deep visual comunication analysis of small breweries. I also needed to research various parts of propagation in some bigger breweries in our country.
 

Klíčová slova

pivovar etiketa láhev logo
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Fišr, Marek. Vizuální identita pivovaru. Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design