Pomoc a podpora rodin při výchově dítěte se syndromem ADHD – Bc. Lucie Hegrová
Bc. Lucie Hegrová
Bakalářská práce
Pomoc a podpora rodin při výchově dítěte se syndromem ADHD
Help and support to families with raising of ADHD child
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá syndromem ADHD. Teoretická část se věnuje syndromu ADHD, výchovným postupům vhodným pro děti s tímto syndromem a nabídkou pomoci a podpory rodinám těchto dětí. Empirická část práce je kvalitativním výzkumem, který zjišťuje, jakou pomoc rodiny s těmito dětmi využívají a jaké výchovné postupy používají.Abstract:
This bachelor thesis is devoted to the topic of syndrom ADHD. The theoretical part is devoting to syndrom ADHD, educational practices suitable for children with this syndrome and offer help and support for families of these children. The empirical part of the thesis is qualitative research, which identify what help families with these children use and what kind of educational practices they use.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bsq3j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Využití metody EEG-biofeedback ke zmírnění obtíží žáka s poruchou pozornosti
Hana Smolánová -
Děti s poruchou pozornosti
Tereza Vítková -
Srovnání objektivního a subjektivního hodnocení grafomotorických dovedností u dětí s dysgrafií a hyperaktivní poruchou pozornosti.
Kamila Toráčová -
Podpora žáků s ADHD na základní škole
Petra Jandlová -
ADHD - porucha pozornosti, impulzivita a agresivita
Martina VLASTNÍKOVÁ -
Pomoc jedinci seniorského věku – potřeba pomoci a zdroje pomoci
Adéla Koziorková