Pomoc a podpora rodin při výchově dítěte se syndromem ADHD – Bc. Lucie Hegrová
Bc. Lucie Hegrová
Bachelor's thesis
Pomoc a podpora rodin při výchově dítěte se syndromem ADHD
Help and support to families with raising of ADHD child
Abstract:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá syndromem ADHD. Teoretická část se věnuje syndromu ADHD, výchovným postupům vhodným pro děti s tímto syndromem a nabídkou pomoci a podpory rodinám těchto dětí. Empirická část práce je kvalitativním výzkumem, který zjišťuje, jakou pomoc rodiny s těmito dětmi využívají a jaké výchovné postupy používají.Abstract:
This bachelor thesis is devoted to the topic of syndrom ADHD. The theoretical part is devoting to syndrom ADHD, educational practices suitable for children with this syndrome and offer help and support for families of these children. The empirical part of the thesis is qualitative research, which identify what help families with these children use and what kind of educational practices they use.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bsq3j/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Social Education and Counselling
Theses on a related topic
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Využití metody EEG-biofeedback ke zmírnění obtíží žáka s poruchou pozornosti
Hana Smolánová -
Srovnání objektivního a subjektivního hodnocení grafomotorických dovedností u dětí s dysgrafií a hyperaktivní poruchou pozornosti.
Kamila Toráčová -
Děti s poruchou pozornosti
Tereza Vítková -
Podpora žáků s ADHD na základní škole
Petra Jandlová -
ADHD - porucha pozornosti, impulzivita a agresivita
Martina VLASTNÍKOVÁ -
Pomoc jedinci seniorského věku – potřeba pomoci a zdroje pomoci
Adéla Koziorková