Kateřina KUSÁ
Diplomová práce
Identita učitele dnešní doby.
The role of the teacher on elementary school.
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje roli, identitě, učitele v dnešní době. Snaží se ze tří různých úhlů pohledů zjistit, jaký by měl učitel být. Zjistit veškeré jeho důležité charakteristické rysy, nejdůležitější vztahové komptence vůči žákům a samozřejmě, v neposlední řadě, jeho odbornostní rysy. Tato práce je složená ze dvou částí. V teoretické části se snaží popsat roli učitele tak, jak nám ji určuje …víceAbstract:
This thesis describes the role, identity, teachers nowadays. Tries from three different angles to find out what the teacher should be. Find out all its important characteristics, the most important relational competencies of pupils and of course, last but not least, his proficiency features. This work is composed of two parts. In the theoretical part is describe the role of the teacher as it determines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Karel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUSÁ, Kateřina. Identita učitele dnešní doby.. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Osobnostní a odborné kompetence manažera
David Tuček -
Prosociální tendence a sociální kompetence učitelek mateřských škol v souvislosti s osobnostními charakteristikami
Karolína SMEJKALOVÁ -
Sociálně-emocionální kompetence u dětí v alternativních školách
Adéla PRAŽÁKOVA -
Specifika výuky ZSV ve třídách s žáky rozdílných genderových identit a nová role učitele v oblasti edukace
Eliška ŠTEFKOVÁ -
Role školy a pedagogů v transmisi lidové kultury na Horňácku (teze disertační práce)
Magdalena Maňáková