Analýza marketingovej komunikácie vo finančnej inštitúcii – Ing. Peter Fekiač
Ing. Peter Fekiač
Diplomová práce
Analýza marketingovej komunikácie vo finančnej inštitúcii
The Analysis of Marketing Communication in a Financial Institution
Abstract:
Nowadays marketing is one of the key elements that stands behind a successful sale of an item or a service provided by a company. A good marketing campaign can multiply sales. The aim of my thesis is to analyse the marketing procedures of a financial company. To fulfill the task, on the basis of literature research, analysis of marketing communication at particular financial institution and proposion …víceAbstract:
Marketing je v dnešnej dobe jeden z kľúčových faktorov, ktorý určuje úspech predaja výrobku alebo služby podniku. Dobrým marketingom môže spoločnosť zvýšiť predaj niekoľkonásobne. Cieľom práce bolo na základe literárnej rešerše odborových teórií prevedenie analýzy marketingovej komunikácie konkrétnej finančnej inštitúcie a navrhnutie inovačných doporučení pre zlepšenie foriem integrovanej komunikácie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/dr5hz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2015
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.