Kompetence učitele 1. stupně pro společné vzdělávání – Aneta Byrtusová
Aneta Byrtusová
Master's thesis
Kompetence učitele 1. stupně pro společné vzdělávání
Teacher of primary school and his/her competences for common education
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá povoláním učitele prvního stupně základní školy z pohledu teoretických a praktických znalostí a zkušeností v oboru speciální pedagogiky, respektive kompetencí nutných pro inkluzi/společné vzdělávání. Teoretická část obsahuje stručný přehled základních témat práce (speciální pedagogika, integrace, inkluze, podpůrná opatření ve škole, kompetence učitele). Empirická část práce …viacAbstract:
The thesis deals with teaching profession in primary school from the perspective of theoretical and practical knowledge and experiences in the field of special education, or competences necessary for inclusion/common learning. The theoretical part provides a brief overview of the basic topics of the work (special education, integration, inclusion, support measures at school, teacher competencies). …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4709
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2017
- Vedúci: PhDr. Pavel Zikl, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Yveta Pohnětalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Specifické vzdělávací potřeby sociálních pracovníků obecních a městských úřadů
Kamil Hric -
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Lucie Lednová -
Specifické vzdělávací potřeby a vliv na školní úspěšnost
Iva Skořepová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Lenka Konopásková -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Miriam Marhounová -
Kompetence učitele pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na začátku profesní kariéry
Miloslava KOTÁPIŠOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva