Online marketing a chování uživatelů – Tereza Kalivodová
Tereza Kalivodová
Bakalářská práce
Online marketing a chování uživatelů
Online Marketing nad Users Behavior
Anotace:
Účelem tohoto dokumentu je poskytnout čtenáři přehled o analytických nástrojích zaměřených na pozorování chování uživatelů při návštěvě webu a popsat jednotlivé nástroje pro analýzu online trhu, popularizaci firmy na internetu a možnostech její propagace. Tato teorie bude včetně nástrojů dle možností demonstrována na reálné firemní kampani pro kovošrot, tvořící praktickou část práce. Vzhledem k zaměření …víceAbstract:
The purpose of this document is to provide reader an overview, in analytic tools focused on observing user behaviour while visiting a web, and to describe each tool used for online market analysis, to increase company popularity and possibilities of its marketing. This theory will be demonstrated on real campaign for a Scrap Metal Yard, which would stand for practical part of the task. Because of company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/140485
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Michal Radecký
- Oponent: Pavel Dohnálek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba digitálních kampaní pro vybranou firmu a optimalizace za pomocí web analytických nástrojů
Matyáš Baťha -
Web 21. storočia
Róbert BALUŠÍK -
Péče o zákazníky s využitím nástrojů Web 2.0
Filip Ščotka -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Web PČR jako nástroj marketingu
Tomáš ČÍŽEK -
Popularizace češtiny na webu - češtinářské vlogy
Petra NEJEDLÁ -
Popularizace politiky: Využití prvků popularizace při první prezidentské volební kampani v ČR
Kristýna Chrtková -
Formy a metody popularizace artificiální hudby v periodě let 2000-2020 a možnosti jejich školního využití
Kristýna HUDEČKOVÁ