Alžběta Petrážová
Bachelor's thesis
Analýza trhu piva v České republice
Analytic of beer market in the Czech Republic
Abstract:
PETRÁŽOVÁ, Alžběta. Analýza trhu piva v České republice [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s.r.o. Praha: 2017. 51 stran. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trhu piva v České republice. V teoretické části je popsán trh z ekonomického hlediska. Dále se tato část věnuje typům konkurence. Nakonec vymezuje pojem marketingový mix a vysvětluje všechny jeho prvky. Analytická část …moreAbstract:
PETRÁŽOVÁ, Alžběta. Analysis of the beer market in the Czech Republic [Bachelor´s thesis] The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague: 2017. 51 pages. The aim of this bachelor´s thesis is an analysis of the beer market in the Czech Republic. In the theoretical part of the thesis there is determined market from the economic perspective. Further this part deals with types of competitions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/15469/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
- Reader: Ing. Eliška Smotlachová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference na trhu s oleji a tuky ve vybraném kraji
Anna Kahounová -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková