Karetní hra Mariáš v internetovém prostředí – Anna Brožková
Anna Brožková
Bakalářská práce
Karetní hra Mariáš v internetovém prostředí
Card-Game Marriage in Internet Environment
Anotace:
Tématem této práce je síťová realizace karetní hry Mariáš. Hru hrají tři hráči proti sobě.Aplikace má tedy dvě části – server (vytvořený pomocí Java servletu) a klient (vytvořený pomocí Java appletu).Bylo třeba vytvořit vhodné grafické rozhraní, síťovou vrstvu a server starající se o udržování stavu hry a zajišťující komunikaci mezi klienty. Pro tento účel jsem musela vybrat vhodnou technologii. Další …víceAbstract:
This thesis is about creation of card-game Marriage in internet environment. The game is played by three players. The application has two parts: the server (implemented as Java Servlet) and the client (implemented as Java Applet).First I had to create a graphical user interface, the network layer and the server to take care of the game status and to handle communication with clients. I had to choose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/78822
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Petr Olivka
- Oponent: David Seidl
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Generování jednorázových PINů a jejich uložení na čipovou kartu
Martin Sláma -
Vývoj deskových her na platformě Java
Adam Kulhánek -
Hra Munchkin v prostředí internetu
David Lefnar