The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry – Leila Baizakova
Leila Baizakova
Bakalářská práce
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Abstract:
The main goal of this thesis is to understand the impact of fashion influencers through social media platform such as Instagram. The theoretical part describes the consumer decision-making process and other related theories that can affect the consumer’s purchase intentions. It also provides information about social media marketing, types of influencers, and a brief introduction to fashion bloggers …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAIZAKOVA, Leila. \textit{The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/adedsj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Comparative Analysis in the Cybersecurity Industry of Check Point Software Technologies and Palo Alto Networks Years 2014-2018 the Reliability of the Companies and the Optimal Way of Financing Them
Carlos Mizrahi Nedvedovich -
Business Ethics and Corporate Social Responsibility in the Fashion Industry: Zara Case Study
Quynh Chau Nguyen -
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
Affaan Asma Manzil Luquman -
Generation Z buying behavior in fashion industry
Yelyzaveta Vasylieva -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
16. 3. 2022