Leila Baizakova

Bakalářská práce

The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry

Abstract:
The main goal of this thesis is to understand the impact of fashion influencers through social media platform such as Instagram. The theoretical part describes the consumer decision-making process and other related theories that can affect the consumer’s purchase intentions. It also provides information about social media marketing, types of influencers, and a brief introduction to fashion bloggers …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.