Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation – Bc. Filip Bodlák, MBA
Bc. Filip Bodlák, MBA
Master's thesis
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Anotácia:
Teoretická část Diplomové práce je nezbytný základ k pochopení principů Hodnotového řetězce a Konkurenční výhody organizace. V dnešním světě, který je stále víc a víc globalizován jsou tyto analýzy nezbytné pro pochopení zdrojů hodnot zákazníka, konkurenčních výhod a také průmyslovém odvětví ve kterém firmy nabízí své produkty nebo služby a umožní firmám minimalizovat riziko selhání. Diplomová práceje …viacAbstract:
The theoretical part of the Diploma Thesis is a necessary background required to understand principles of Value Chain and Competitive Advantage of an Organization. Today’s globalizing competition pressures organization to think about their sources of value, advantages and their industry itself in order not to go bankrupt but succeed. The Thesis is focused on either analysis to define and explain the …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pweku/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2015
- Vedúci: Ph.D. Vidhu Maggu
- Oponent: MBA Jiří Vicek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Creating Shared Value Strategy into Marketing Communications and Its Effectiveness in Economical and Societal Sphere
Elif Gultepe -
Value chain analysis of Vietnam pangasius aquaculture
Anh Tran Minh Le -
Better IT Demand Management for More Business Value
Gokhan Eskizara -
Using Competitive Intelligence in Fashion Industry Analysis
Svitlana Bortnik -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Návrh konkurenční strategie pro ubytovací zařízení
Šárka Jelínková -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Strategie rozvoje společnosti
Dariusz Płonka