Využití marketingových nástrojů ve firmě HANÁK NÁBYTEK, a.s. – Veronika Hanáková
Veronika Hanáková
Bakalářská práce
Využití marketingových nástrojů ve firmě HANÁK NÁBYTEK, a.s.
Application of Marketing Tools in the Company HANÁK NÁBYTEK, a.s.
Anotace:
Cílem této práce je zpracovat informace, které se týkají problematiky tvorby marketingo-vých nástrojů a následné interpretace zjištěných poznatků. Práce analyzuje jednotlivé složky marketingového mixu, a předkládá doporučení pro jejich aplikaci. Dalším cílem je využití reálného marketingového výzkumu prováděného marketingovou společností, kte-rý následně slouží k tvorbě marketingové strategie ve společnosti …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to process the information related to the issue of marke-ting tools creation and the following interpretation of its findings. The thesis analy-zes the individual parts of marketing mix and provides recommendations for their utili-zation. Another objective of the thesis is the utilization of a real marketing research con-ducted by a marketing company, which is consequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hanáková, Veronika. Využití marketingových nástrojů ve firmě HANÁK NÁBYTEK, a.s.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum portálu První kroky na FIM na základě SWOT analýzy
Radek Cvejn -
SWOT analýza a marketingový výzkum produktu SolidWorks
Veronika Vránová -
SWOT analýza firmy
Ondřej Hněvkovský -
SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací
Kamila ZBOŽÍNKOVÁ -
SWOT současné situace firmy a marketingových komunikací
Markéta ORSÁGOVÁ -
Marketingový výzkum
Klára Botíková -
SWOT analýza Integrované střední školy v Litoměřicích
Bohumil JEŽEK -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková