Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů – Filip CHALOUPKA
Filip CHALOUPKA
Bachelor's thesis
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
How social networks affect consumers' shopping behavior
Abstract:
Vliv sociálních sítích na nákupní rozhodování spotřebitelů je v dnešní době, v kombinaci s rostoucím dosahem a oblíbeností sociálních sítí, velice často probírané téma. Sociální sítě jsou fenoménem dnešní doby, neustále vznikají nové sociální sítě, které si rychle nacházejí oblibu u lidí. Díky vzestupu sociálních sítí se vytvořil nový fenomén v prostředí influencerů, kteří do značné míry ovlivňují …moreAbstract:
The impact of social media on consumer purchasing decisions is a much discussed topic nowadays, combined with the growing reach and popularity of social media. Social networking is a phenomenon of our times, with new social networks constantly emerging and quickly gaining popularity with people. Thanks to the rise of social networks, a new phenomenon has been created in the environment of influencers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHALOUPKA, Filip. \textit{Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2023. Available from: https://theses.cz/id/adlvp3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHALOUPKA, Filip. Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb a jeho vliv na nákupní rozhodování
Jakub Frýbl -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka
Tereza Skolková -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Anna Golovina -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů
Pavlína Bejčková -
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová -
Online reputační management hotelu Galatea****
Aneta Tomšíková -
Online komunikace a nákupní rozhodování matek
Barbora HEŘMANSKÁ