Filip CHALOUPKA

Bachelor's thesis

Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů

How social networks affect consumers' shopping behavior
Anotácia:
Vliv sociálních sítích na nákupní rozhodování spotřebitelů je v dnešní době, v kombinaci s rostoucím dosahem a oblíbeností sociálních sítí, velice často probírané téma. Sociální sítě jsou fenoménem dnešní doby, neustále vznikají nové sociální sítě, které si rychle nacházejí oblibu u lidí. Díky vzestupu sociálních sítí se vytvořil nový fenomén v prostředí influencerů, kteří do značné míry ovlivňují …viac
Abstract:
The impact of social media on consumer purchasing decisions is a much discussed topic nowadays, combined with the growing reach and popularity of social media. Social networking is a phenomenon of our times, with new social networks constantly emerging and quickly gaining popularity with people. Thanks to the rise of social networks, a new phenomenon has been created in the environment of influencers …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHALOUPKA, Filip. Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management