Analýza sortimentu firmy Elit CZ spol. s r. o. – Alena Bartuňková
Alena Bartuňková
Bakalářská práce
Analýza sortimentu firmy Elit CZ spol. s r. o.
Product line analysis of ELIT company
Anotace:
V této bakalářské práci autorka vychází z teorie týkající se marketingového prostředí, marketingového mixu a sortimentu obchodní firmy, kterou následně aplikuje při analýze sortimentu firmy ELIT. Tato společnost působí v České republice na aftermarketovém trhu jako distributor náhradních dílů na automobily, nákladní vozy a motocykly. Podrobněji je analyzován sortiment náhradních podvozkových autodílů …víceAbstract:
The author of this thesis is using the theory of marketing environment, marketing mix and product assortment of trade company for subsequent application to the analysis assortment of ELIT company. This company operates in the Czech Republic in the aftermarket as a distributor of spare parts for cars, trucks and motorcycles. In more details are analyzed chassis parts. In the thesis are also listed the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20460
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Jiří Přikryl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20460
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o.
Petr Mikeš -
Strategie firmy podnikající v oblasti prodeje (sortiment oděvy)
Martin Vítek -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingové prostředí firmy
Kateryna Alexejeva -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír