Návrh modelu konkurenční strategie podniku – Vít ROHRBACHER
Vít ROHRBACHER
Bachelor's thesis
Návrh modelu konkurenční strategie podniku
Design of competitive strategy of the company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou v oblasti distribuce léčiv. Pro pochopení kontextu a použitých metod je uvedena teoretická část práce. Empirická část se přímo pojí s jedním z velkodistributorů léčiv na tuzemském trhu.Abstract:
The bachelor's thesis deals with issues in the field of pharmaceuticals distribution. To understand the context and methods used, the theoretical part of the work is given. The empirical part is directly connected with one of the distributors of pharmaceuticals on the domestic market.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROHRBACHER, Vít. Návrh modelu konkurenční strategie podniku. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Situační analýza vybraného podniku
Hedvika Sobíšková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Situační analýza pro zvolené zájmové území
Zuzana Pavlíková -
Analýza procesu strategického řízení vybrané společnosti
Jan Šlapák -
Strategická situační analýza malého podniku z oblasti cestovního ruchu
Nela KADLECOVÁ -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Situační analýza vybraného podniku
Hana Völflová