Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti – Bc. Radka Skýpalová
Bc. Radka Skýpalová
Bachelor's thesis
Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti
Cooperation among companies as means of raising competitives
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti“ je analýza spolupráce podniků a jejího vlivu na zvyšování konkurenceschopnosti zúčastněných subjektů. Teoretická část je věnována problematice spolupráce mezi podniky se zaměřením na dodavatelsko-odběratelské vztahy a vytváření podnikových sítí, řízení těchto dodavatelsko-odběratelských vztahů ve …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Cooperation among companies as means of raising competitiveness” is an analysis of cooperation among companies and its influence on raising competitiveness of participating subjects. The theory part is devoted to possible problems in cooperation among companies focused on customer-supplier relationships, and company networks creation, management of these relations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ws91h/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Ivan Hálek, CSc.
- Reader: Mgr. Ing. Milan Sedláček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKÝPALOVÁ, Radka. \textit{Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/ae1vvy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Management
Theses on a related topic
-
Zpracování dodavatelsko-odběratelských vztahů v účetním programu ve vybrané firmě
Lucie KUBŮ -
Vliv dodavatelsko-odběratelských vztahů podniku na jeho konkurenceschopnost
Klára Málková -
How can E-commerce help organizations to build a competitive advantage over its competitors
Vahe Ttuyan -
Vliv managementu inovací na konkurenceschopnost podniku
Jan Doležal -
Změna strategie přepravy jako nástroj konkurenceschopnost podniku
Magdalena Benešová -
Koncepční rámec cirkulární ekonomiky pro zelenou logistiku a udržitelný dodavatelský řetězec
Van Thanh Luu -
Business modely podniků ve vybraném odvětví
Andrea POLÁKOVÁ -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze