Analýza využíti sociálních sítí jako marketingového nástroje u pražských firem se zaměřením na prodej oblečení a obuvi – David Duong
David Duong
Bakalářská práce
Analýza využíti sociálních sítí jako marketingového nástroje u pražských firem se zaměřením na prodej oblečení a obuvi
Analysis of social media as a marketing tool for Prague companies focusing on the sale of clothing and footwear
Anotace:
Cílem této práce je provést analýzu využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje, zejména pak zjistit, jak na sociálních sítích operuje průměrná společnost podnikající v Praze v oboru prodeje oblečení a obuvi. Dále zjišťuji, jaká je internetová přítomnost firem na sociálních sítích a jak tyto firmy komunikují se svými zákazníky. Tato práce reaguje na vysoký nárůst popularity sociálních sítí …víceAbstract:
The aim of this thesis is to provide an analysis of use of social media as a marketing tool, and epsecially to find out, how an average Prague-based company focusing on the sale of clothes and footwear operates on social media. Furthemore, I evaluate online presence of these companies on social media and how they communicate with their customer base. This thesis reacts to a huge rise in popularity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69573
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2017
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Ivana Topolová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUONG, David. \textit{Analýza využíti sociálních sítí jako marketingového nástroje u~pražských firem se zaměřením na prodej oblečení a~obuvi}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ae5btz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69573
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova