Michaela Hadačová

Bakalářská práce

Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Madeta a.s.

Anotace:
Práce obsahuje základní informace o firmě Madeta a.s., její historii a současnosti. Pomocí SWOT analýzy zhodnocuje slabé a silné stránky firmy, příležitosti a hrozby. Práce dále analyzuje marketingové nástroje v pořadí produkt, propagace, distribuce a cena. Součástí práce je Marketingový výzkum hodnotící dotazník a ochutnávku prováděnou na studentské koleji s 15 studenty. Závěr patří vybraným návrhům …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 9. 2007
  • Vedoucí: Hana Ezrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3592

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management