Proces budování značky Endiex a faktory, které ho ovlivňují – Ing. Petra Machovská
Ing. Petra Machovská
Bachelor's thesis
Proces budování značky Endiex a faktory, které ho ovlivňují
The Process of Branding Endiex and Influencing Factors
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o budování nové značky Endiex, uvedené na trh v roce 2007. V první teoretické části se věnuji teoretickým poznatkům zacíleným na tuto problematiku. Jedná se zejména o prvky značky, marketingovou analýzu, segmentaci, targeting a positioning značky a její roli v marketingovém mixu. V praktické části popisuji jednotlivé kroky, které vedly k uvedení produktu na trh a dále …viacAbstract:
This thesis deals with building of a new brand Endiex, launched in 2007. In the first theoretical part I deal with theoretical knowledge focused on this issue. It particularly includes the elements of brand, marketing analysis, segmentation, targeting, positioning of a brand and its role in the marketing mix. In the practical part I describe the individual steps that led to a successful product launch …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/my3k9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková