Využití nových technologií při řízení prodejních aktivit - Projekt Pixatori – Denisa Brossová
Denisa Brossová
Master's thesis
Využití nových technologií při řízení prodejních aktivit - Projekt Pixatori
Use of new technologies in terms of driving sales activities – Pixatori Project
Anotácia:
Diplomová práce se za pomoci metody případové studie zabývá popisem a použitím moderních technologií používajících se při marketingových a prodejních kampaních. Detailněji se pak věnuje popisu technologie smart digital signage s využitím principu gamifikace, která byla umístěna do vybrané maloobchodní prodejny v České republice. Veškerá realizace projektu probíhá ve spolupráci s firmou Pixatori, která …viacAbstract:
The master thesis is focused on the description and usage of modern technologies which are used in marketing and sales campaigns. It describes the smart digital signage technology with the use of gamification principal in detail on the case of one selected retail store in the Czech Republic. All above mentioned with the use of case study method. All project implementation is carried out in cooperation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78446
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2019
- Vedúci: David Říha
- Oponent: Anna Angela Tůmová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78446
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence v kontextu módního průmyslu, případová studie uživatelské technologie
Klára Radiven -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Technologie jako konkurenční výhoda. Případová studie kina Ponarama v Kyjově
Anna Růžičková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Disruptivní technologie a mezinárodní bezpečnost: Případová studie USA a Ruska
Daniel Ždych -
Využití vzdělávacích technologií pro práci s kulturním dědictvím: případová studie města Lanžhot
Tereza Kořínková -
Marketing a informační technologie. Vybraná případové studie
Markéta Veselá -
Možnosti komerčního využití technologie blockchain - případová studie poskytnutí úvěru
Vladislav Khomchenko