Denisa Brossová

Diplomová práce

Využití nových technologií při řízení prodejních aktivit - Projekt Pixatori

Use of new technologies in terms of driving sales activities – Pixatori Project
Anotace:
Diplomová práce se za pomoci metody případové studie zabývá popisem a použitím moderních technologií používajících se při marketingových a prodejních kampaních. Detailněji se pak věnuje popisu technologie smart digital signage s využitím principu gamifikace, která byla umístěna do vybrané maloobchodní prodejny v České republice. Veškerá realizace projektu probíhá ve spolupráci s firmou Pixatori, která …více
Abstract:
The master thesis is focused on the description and usage of modern technologies which are used in marketing and sales campaigns. It describes the smart digital signage technology with the use of gamification principal in detail on the case of one selected retail store in the Czech Republic. All above mentioned with the use of case study method. All project implementation is carried out in cooperation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2019
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Anna Angela Tůmová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78446