Životní dráhy dívek s ústavní výchovou – PhDr. Mgr. Michaela Fialová
PhDr. Mgr. Michaela Fialová
Bachelor's thesis
Životní dráhy dívek s ústavní výchovou
Life Ways of Girls with Institutional Education
Anotácia:
Bakalářská práce ,,Životní dráhy dívek s ústavní výchovou‘‘ je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole je teoreticky vymezena náhradní péče, se zaměřením na výchovu ústavní. Jsou zde popsány formy a zařízení, ve kterých je ústavní výchova vykonávána. Dále jsou zde uvedeny nejčastější příčiny umístění dětí do ústavní výchovy. Ve druhé teoretické kapitole bakalářská práce popisuje rizika rodinného …viacAbstract:
Bachelor thesis „Life ways of girls with institutional education“ is dividend into 4 chapters. In the first chapter is teoreticaly defined alternative care with focusing on institutional education. Here are described forms and institutes, where institutional education is performed. The next are most common causes of placing children into institutional education. The second theoretical chapter of bachelor …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w5bz9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedúci: doc. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Uplatňovaní supervize ve školských zařízeních pro výkon ústavní výchovy nebo ochranné výchovy a ve školských zařízeních preventivně výchovné péče
Kristýna HELLEROVÁ -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová -
Úzkostná porucha jako rizikový faktor pro rozvoj poruchy chování a emocí u dětí a mládeže
Michaela Bartošíková -
Poruchy chování a emocí a intervence u žáků 6-11 let
Eva BASLEROVÁ -
Třídnické hodiny a jejich význam při prevenci rizikového chování v prostředí základní školy
Patrik Žižlavský -
Návrh interaktivní příběhové hry jako nástroje pro prevenci kyberšikany a rizikového chování v online prostředí
Lucie Kurdiovská -
Efektivní metody prevence rizikového chování dětí v online prostředí se zaměřením na školní prostředí
Jana MÁCHOVÁ