Bc. Michal Vojkůvka

Diplomová práce

Teaching the LFC Through Jenkins's 5-step Programme - an Empirical Study

Teaching the LFC Through Jenkins's 5-step Programme - an Empirical Study
Anotace:
Tato práce (Teaching the LFC Through Jenkins's 5-step Programme - an Empirical Study) se zabývá analýzou zakázkového kurzu, kde jsem vyučoval lingua franca core a vystavoval studenty různým variantám britské angličtiny za účelem zvýšení srozumitelnosti jejich projevu a rozvoji jejich receptivních schopností. Tato práce obsahuje jak teoretický základ, ve kterém se rozebírá přechod od jazyka anglického …více
Abstract:
The thesis Teaching the LFC Through Jenkins's 5-step Programme - an Empirical Study focuses on a course which I taught in the winter of 2015, and where I taught the lingua franca core and a variety of L1 accents of English to a team of IT telephone support workers in order to improve their intelligibility and passive knowledge of the accents of British English. The thesis provides theoretical background …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
  • Vedoucí: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
  • Oponent: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy