Bc. Iveta Stočková
Master's thesis
Guerilla marketing
Guerilla marketing
Anotácia:
Guerilla marketing je forma marketingu a propagace využívající netradiční a neotřelé metody, pomocí nichž se firmy snaží dosáhnout maximálního efektu při obvykle nižších nákladech. Tato diplomová práce se v rámci teoretické části věnuje porovnání názorů z literatury. Dále se zabývá tím, jak je guerilla marketing v dnešní době chápán. Dále pak vysvětluje základní prvky a rozdíly v porovnání s tradičním …viacAbstract:
Guerilla marketing is a form of a product or service promotion that uses unconventional and novel methods, with an aim to achieve maximum effect at usually lower costs. The theoretical part of the thesis is concerned with a comparison of various views on guerilla marketing in literature. Furthermore, it examines the today's understanding of guerilla marketing. In addition to that main characteristics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Marketingové nástroje cílené na dětskou populaci
Nikola Fluksová -
Firemní kultura a marketingové nástroje firmy SolGen
Jan Nezval -
Marketingové nástroje elektrárny Temelín pro nejbližší okolí
Pavlína Strejcová -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace společnosti About You
Lucie RUSNÁKOVÁ -
Online marketingové nástroje a jejich využití v hotelu: případová studie
Klára Vokolková
Názov
Vložil
Vložené
Práva