Michaela GARBAROVÁ
Master's thesis
Prostředky persvaze v reklamě
Means of persuasion in advertising
Abstract:
Předmětem diplomové práce je rozbor prostředků, které vedou k přesvědčení potencionálních spotřebitelů o kvalitách výrobků a služeb, které si kupují. Hlavní náplní této práce je zaměřit se nejen na vizuální složku reklamy, ale také na text, který ji utváří a činí úspěšnou. V diplomové práci se setkáme také s charakteristikou některých médií a s pojmy jako masová komunikace, direct marketing či etický …moreAbstract:
The subject of this thesis is to analyze the resources that lead to the conviction of potential consumers about the quality of the products and services they buy. The main concern of this work is to focus not only on the visual component of advertising, but also the text that it creates and makes successful. In this thesis we meet also with the characteristics of some media concepts such as mass communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 4. 12. 2013
- Supervisor: PhDr. Ilona Balkó, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GARBAROVÁ, Michaela. \textit{Prostředky persvaze v reklamě}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/aej4ql/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GARBAROVÁ, Michaela. Prostředky persvaze v reklamě. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Secondary School Teacher Education / ČJ 1O SN
Theses on a related topic
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší -
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
Tereza Šlapáková -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Reklamní kampaň a mediální komunikace vybraného podniku NECOSS s. r. o.
Tomáš Kochánek -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný